Receptionist/Handyman på 50%
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi är ett dynamiskt och växande företag som värdesätter service i världsklass. Vi söker nu en mångsidig och engagerad Handyman/Receptionist som vill bli en del av vårt team. Om du är en problemlösare med ett öga för detaljer, älskar att arbeta praktiskt och trivs i en serviceinriktad roll, då är detta jobbet för dig!
Som Handyman/Receptionist kommer du att ha en varierad arbetsdag där dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Receptionistuppgifter:
- Välkomna och assistera besökare samt hantera inkommande samtal och e-post.
- Hantera post och paketleveranser.
- Förbereda mötesrum och bistå med administrativa uppgifter.
- Beställa kontorsmaterial och andra förnödenheter.
Handyman-uppgifter:
- Utföra mindre reparationer och underhåll av våra lokaler.
- Koordinera arbeten som utförs av externa hantverkare.
- Se till att våra lokaler alltid är i toppskick och redo för kunder och medarbetare.
Krav:
- Körkort
- Egen bil
Kvalifikationer:
- God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt.
- Teknisk och praktisk kunskap inom fastighetsskötsel och mindre reparationer.
- God kommunikativ förmåga och servicekänsla.
- Grundläggande datorvana och erfarenhet av att hantera administrativa uppgifter.
- Flexibilitet och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Övrigt
Start: Omgående
Arbetstider: Måndag-fredag, 08.00-12.00
Plats: Stockholm, Årsta-
Kort om tjänsten
- Kategori Kundservice
- Arbetsgivare Anonym
- Län Stockholms län
- Stad Stockholm
- Tidsomfattning Deltid
- Anställningsform Visstidsanställning
Dela och tipsa ditt nätverk
Dela och tipsa ditt nätverk om den här tjänsten, klicka på en av knapparna för att dela annonsen på valt socialt nätverk.